Önemli olan beyindeki süturların açık olmasi. Bingildagi kapalı doğan bebekler bile var. Doktorunuz aylık kontrollerinde ölcer kafa buyumesini bir sıkıntı görürse sizi yönlendirir zaten. İçinizi rahat tutun. Çok çok nadir olur süturların kapalı olması. Allah in izniyle hiç bişey olmaz😊