Yeni 23 aylık oldu uykuya geçişlerinde tam 1 saat uğraşıyorum ne yaparsak yapalım gün içinde yorulmasına rağmen zorluyor 1 haftadır bugün mesala sabah 07:00 uyandı öğlen 13:00 yattı 14:10 kalktı akşam 22:30 buldu uyumadı 21:30 da başladım anca yattı yani sürekli hırçınlığı oluyor