Selam kızlar kızım 10 aylık ve yaklaşık bi haftadır geçmeyen ateş ve öksürük burun akınıtısı var diş cıkarıyor aynı zamandada ..Dr götürdük 2 gün önce kulak iltihabı olmuş dedi antibio yazdı normal olarak ateşi inmeye basladı bende dün banyo yaptırdım ve gece ateşi yine yükseldi sucluluk duygusu yasıyorum şuan kulak iltihabı olan bebekleriniz var mı ne kadar sürede geçti :(