Kızlarrrr 2 3 gün önce öksürük için bir post açmıştım ya oğlumu doktora götürdüm dün doktor baktı boğazı temiz dedi geniz akıntısı yok dedi ama bu öksürük niye bazen olabiliyor böyle dedi yani alerji desem alerji surubumuzda var kullanıyoruz aslinda doktorunuz ilaç verdi ama hala asla bir azalma yok aglicam artık yania alerji surubu öksürük şurubu hiç biri bana mısın demiyor pekmez tereyağ ayaklarına göğsüne viks aklıma ne gelirse onu yapıyorum ama yok usuttu mu ondna mi oldu öksürük acaba yani azalmiyorda yatınca daha çok 1 haftadır resmen geceleri uyuyamıyoruz 😭