kubraF Kızlar bugün tam 40. Günüm. Hala kanamam geliyor. Lohusalığımın 30. Gününde baya azalmıştı bitti sanmıştım. Son 10 gün kala birden çoğaldı adet oldum dedim heralde. Şimdi hala kanamam geliyor küçük ped takacak kadar. 🙄
MucizemGeldi3545 kubraF canım benim 73 gün sürdü. Ben doktora gidemedm, senin imkanın varsa görün önemli bunlar
28112019 kubraF benim de öyle olmuştu yaklaşık iki ay kadar az az oldu tam bitti dedim tekrar oldu 4. Aydan sonrada normal düzenime döndüm sezeryanla doğum yaptım her insanda farklılık gösteriyor galiba
mihelbe36 kubraF kızımda 3 ay oglumda neredeyse 5 ay oldum suan 3 kızım 15 gunumuz deyiz bakalım ne kadar surecek 40tan sonrası ozure giriyor abdest al cnm doktor normal demıstı bana kan ılac yazmıstı ama bı kadın doguma gorun tabıkı