İki hafta önce spinal anestezi ile doğum yaptım yaklaşık bir haftadırda vücudumda diz arkaları kollarım vb. Yerlerde kaşıntı ve deri döküntüm var. Doktora da gittim bişeye alerji dedi ama net bişey söylemedi. Başına böyle bişey gelip çözüm bulan var mı?