YgmrDru ayy şuan çok üzüldüm ne gibi stresleri olabilir ki ama acaba okulda mı stres yapıyorlar çünkü bana gelıp anlatıyor anne ogretmenım iyi değil bana hiç sarılmıyor beni sevmiyor halbuki ogretmenın sevgısıne ihtiyacı yok ama neden kendıne bukadar dert etti onuda anlamadım eski ogretmenını istiyorum diyor o bana sarılırdı sever dı 😔ona mı üzüldü yavrum acaba