Kizlar hicbirsey yokken kızım sağ ayaginin ustune basip yuruyemiyor acıyor diyor 1 kere basiyor sonra ya yere oturuyor yada bize bagiriyor onu tutmamiz icin
Ama yatarken ayagini oynatıyor aglamiyor sizlamiyor
Kirik cikik bisi olsa oynatamaz bile
Anlamis degilim ya korkuyorumda
Yarin doktoruna goturucem devam ederse
Neden boyle olmus olabilir acaba
23 aylik bu arada kizim