Bebeğimin uyku saatleri doğdu doğalı hep aynıydı, büyüdükçe düzene oturdu daha da, gece uykusuna 20-21 de geçer, 1-2 gibi uyanır, 4-5 gibi uyanır, 6-6.30 da güne başlardı hep.
Son bir haftadır 20de uyuyup 21.30 da uyanıyor, 22.30, 23.30, 00.30, böyle gidiyor 05.30 a kadar.
05.30 güne başlama saati.
Gündüz uykuları asla beşikte değil sürekli ayağımda(bundan önce kucaktaydı bırakıp ayağa alıştırdım zorla), gündüz uykuları ayağımda 40 dk, beşiğe bırakırsam 10 dk.
Artık 1 gram uykum yok.
Gündüz 2-3 saatte bir acıkır emer. Ne zaman isterse, genelde reddeder. Gece ger uyandığında memeye gelir uyur, memesiz geri uyumaz.
Ne yapacağımı şaşırdım aç mı bu çocuk nedir karın ağrısı, doktora soruyorum normal uyanır diyor ama aç olmayan çocuk durduk yere neden uyansın? Sütüm mü yetmiyor? Mama mı vermeliyim anlamıyorum?