Kızlar ne zamandır bim de görüyordum bu temizleme jelini hemde toniği ile beraber set halinde ama alıp almama arasında kalmıştım gecen haftanın ürünü sanırım neyse bugün baktım tek bir set kalmış üstünü okudum yağlı ve karma cilt için diyor manuka bitkisinden yapılmış cildi rahatlatır vs yazıyordu neyse o anda trendyola girio bakayım bir dedim bu ürünün sadece jeli 200 küsür ama bimde satılan seti 210 liramıydı neydi hemen aldım son bir taneyi. Yorumları okudum rengimi açtı diyen çık kişi var tertemiz yaptı diyen vs .herkes çok memnun kalmış bence jeller zaten pahalı bu set uykuna geldi denemekte fayda var sizde denk gelirseniz kalmışsa alıp deneyin isterseniz 🥰