Bebişiniz idrar yolu enfeksiyonu canım, iğne ile veya antibiyotik tedavisi ile geçiyor. Sünnet tek çözüm ama kaka bulaşanı idrarda bakteri çıkmasına sebep olabiliyor. Bizim sonuçlarımız da öyle olmuştu bebeğim boşuna antibiyotik tedavisi gördü resmen