meleksalpci biz oğlumuzu 2.5 aylıkken yaptırdık şuan 4 aylık küçükken toparlanma ve iyileşme süreci çok daha kısa oluyor sadece ilk gün ilk çişini yaptığında çok ağladı daha sonra ağrısı olduğunda ağrı kesici fitil verdik ikinci güne hemen hemen normal hareketliliğinde mutluydu iyileşme süreci bir haftayı alıyor doktorumuz ilk 6 ay lokal anestezi ile 6 aydan sonra ise genel anestezi ile sünnet yaptığını söylemişti o yüzden biz ertelemek istemedik eğer sünnet düşünceniz varsa bir çocuk cerrahisine muayene ettirebilirsiniz bebeğiniz için daha doğru bir yönlendirme sağlar