cicekkiz20 anne ve babanın duruşu çok önemli bence. Eşimle ikimiz de “senin annen/benim annem” demeden öpme konusunda net bir tavır belirledik. Ve doğduğundan beri de herkese tutumuna göre sertliği ayarlayarak söyledik :D Gerçi sadece öpme değil, yakın temas gerektiren herşey. Sarılma, kucağa gitme… hepsini onun tercihine bıraktık. Gitmek istemiyorsa “şuan gelmek istemiyor” dedik. Sarılalım diye kızıma sorarlar. İsterse gider sarılır, istemezse “hayıyyy” diyor zaten :D
Çok güzel bir söz okumuştum, “çevrenizin çocuğunuza saygı duyması için, önce sizin saygılı olmanız gerekiyor” diye.
Kişisel alanına, isteklerine ve düşüncelerine saygı duyuyoruz ve çevremiz de bizi takip ediyor açıkçası.