ElfYavuz bebeğim 4,buçuk aylık 3 aydır çekiyorum doktora gittim çatlak olduğunu söyledi sadece sıcak su önerdi onun dışında ilaç krem yazamam direk sütünden bebeğe geçer maalesef kabız olmayacaksın dedi öylece bekliyorum acı duyar şekilde tuvalete gidiyorum sütten kesmeyi beklıyorum