ikievlat Kızlar merhaba bebeğim 25 günlük aile boyu grip olduk o bizden önce burnu tıkanıktı aslında burun temizliğini baby-vac ile yapıyorum onun öncesinde eczaneden aldığım serum suyundan damlatıyorum yumuşasın diye öyle çekiyorum ama pek işe yaramıyo gibi
ikievlat ikievlat YouTube de baktığım doktorlar şırınga demiş ama çok küçük olduğu için korkuyorum yapmaya
mervee345 ikievlat geçmiş olsun canım serum fizyolojikle sık sık temizle başka birşey bilmiyorum benim kızım da burnu tıkandığında grip olduğunda sık sık yapıyorum hastalığı kolay atlatıyorlar♥️
Haticegndx ikievlat geçmiş olsun ben doğduğundan beri her hasta olduğunda serum fizyolojik ile temizliyorum şırıngayla sıkıyorum tabiki doktor tavsiyesi ile hatta günde 10 sefer bile yapabilirsin demişti doktor bebeğim 2 aylıkken
Kadermiray56 ikievlat benim bebemde ilk doğduğunda öyley burnu tıkanıklık şırıngayla yapıyordum serüm suyu iyi gelirdi
Alerjikrinit ikievlat doktor yapın dedi mi? Ben oğlumun 3 aylıkken hafif nezle olduğunu hatırlıyorum sadece sprey vermişti doktor.
mervee345 ikievlat Osman gönülal diye doktor var onun videosunu izle ben 1 aylıkken yapıyordum bir sıkıntı yaşamadım
ikievlat Alerjikrinit araya haftasonu girdiği için kendi doktorumuza gidemedik bebeğim küçük doğduğu için takibini yapan doktora gitmek istedim 2 yaşındaki kızımda bebeklikte hiç hatırlamıyorum ne yapılır bilmiyorum açıkçası
ikievlat mervee345 teşekkür ederim evet bende onu sıkıp çekiyorum ama bi tık hırıltı başladı bu geceyi rahat atlatsın yarın hastaneye götürürüm inşallah 🌸
Alerjikrinit ikievlat doktordan doktora fark ediyor benim doktorum çok önermiyordu temizleme işini özellikle küçükken. Geçmiş olsun
ikievlat Haticegndx teşekkür ederim şuan şırınga olsa bi deneyecektim aslında rahat uyuması için yarında doktora görünürdük fizyolojik suyu damlatıp çekmem yetmiyo galiba
ikievlat Alerjikrinit teşekkür ederim evet bende o yüzden arada kaldım kimi doktor şırınga kulak iltihapına yol açtığını söylüyo diğer yaptıklarımız da yeterli gelmiyo bazen