Nötropeni anneleri, süreciniz nasıl ilerliyor? Genetik testi sonucu temiz çıktı. Fakat, değerler hala düşük. Asla yükselme yok. 9 aydır sürekli kan veriyor oğlum. 5 gün enfeksiyon bölümünde yattı tedavi gördü. Değerleri iğne ile yükseltildi ama tekrardan hızlı bir düşüş yaşadı. Viral baskılanma deniyor. En son ki muayene de ilik testi muhabbeti döndü. Ama, doktorun ağzından o gün cımbız ile laf aldım. Gelin biraz sohbet edelim.