Çocuk odası çok soğuk oluyor kombi yaksak bile. Oturma odası da tek güzel ısınan odamız
Acaba değiştirsek çocuk odasıyla pişman olurmuyum ki çocuk odası Biraz küçük te
Ama çocuğum hep hasta oluyor burada o yüzden üstünü de örtmüyo diğer komşuların oturma odası yok bitek bizim var tek çocuk olduğu için ama salonda oturuyoruz yazın. Kışın da oturma odasında oturuyoruz mecburen