kubraF Kızlar bebeğim 40 günlük. Sadece emziriyorum. Az önce kakasını yaptı. İlk defa kakasının içinde minik minik yeşil renk taneler vardı. Normalde hep sarı hardal rengi olurdu. Bu yeşil küçük şeyler ne olabilir ? Önemli midir ?