Nazzz2021 çok yüklemeye çalışıyorsunuz gibi geldi öğreniyorsa keyifliyse öğrensin ama aklında tutamıyor karıştırıyor vs diye evhamlanılacak bi yaşta değil ne tembel ne isteksiz yaşına göre bi çocuk yeterince öğrendiği .. hadi rakam neyse ama üç yaşta harfleri okulda da öğrenmiyordur ki.. benim kızımda ekim doğumlu , parmak boyama çok seviyor , sulu boya, eşleştirme yada fark bulma gibi dergilerdeki etkinlikleri yapıyoruz evde , dışarı çıkarmaya çalışıyoruz günlük kum oyunu park vs gibi daha oyun çocukları masa başı sıkılıyorlar