Kızlar bugün alışverişe çıktık eşime ve bana uzun zamandır alışveriş yapmıyorduk hiç kışlık kıyafetimiz kalmamıştı neyse herşeyi hallettik en son montlar kaldı eşim montunu aldı sonra benim montumu aldık yani o son 2 mağazadan birin de içinde 2.500 liralık kıyafet olan poşetimiz kalmış. Eşim sen mont denerken oraya koymuştum diyor sabah erkenden gidicem sizce geri poşete ulaşabilir miyim ya o kadar üzgünüm ki yani eşime aldığımız kıyafetlerin yarısı kaldı 😥 bu arada akşam 8.30da girmiştik 9da mağaza kapanıyor zaten yanş gelen giden müşteri de olmamıştır. Poşet kaybolur mu yani anlayan var mı bu işlerden