Bu yıl Nisan ayında ve geçen gün kardiyolojiye gittim kontrole hissettiklerimi anlattım
Gün içinde tekrarlayan bi sağ bi sol göğüste ağrı vuruyor geçiyor arada bir sanki sol kolum ağrıyor veya karıncalanıyor anlattım işte baktı herhangi bir sorun görmedi yaşında risk gurubunda değil yorulmaya bağlı ani kalp kasılması olabilir çok normal dedi o kadar ama dün gece resmen kalp krizi geçircem sandım anksiyete ve panik atağımda var kalbim ağzımda attı resmen böyle heyecan yaptıkça bu belirtiler daha da belirginleşiyor
Varmı benim gibi olan 😭😭😭 geceleri kendime zehir ediyorum