bucocukac_ İyi akşamlar güzel anneler 🌺 elimde 3-4 kilo kadar şeftali var ama yenmeden çürümeye yüz tuttu. Marmelat dışında nasıl değerlendirebilirim 🙏🏻
Beyzaveduru Meyve suyu için suyla kaynatın sonra süzgeçten geçirin kaşıkla eze eze posası da geçmiş olur. Kışın içersiniz. Yada dolaba koyup hemen tüketirsiniz