Arkadaslar merhabalar bende happymom dan yeni mezun oldum. 21 ocak 9.54 te bebegimi kucagima aldim. Yalniz bir sorunumuz var bebegim mememi almiyor baslarda ucu yoktu pompayla falan baya cikti biraz agzina buyuk geliyor diye dusunuyorum silikon meme uclarindan kullaniyorum ama onuda alana kadar en az yarim saatimiz gidiyor sütümü sağıyorum bir yandan biri kasikla onu verirken bende kandirip meme vermeye calsiiyorum tutturana kadar mahvoluyoruz. Boyle problem yasayip atlatan varmi :( cok uzuluyorum agliyorum bebegim mememi reddettikce ne yapabilirim yardimci olurmusunuz