smyye_96 Yaklaşık 4 ay önce bu iğneyi yaptırdım 🙄 Ve hiç regl olmadım. 3 ay bittiği için ilacın etkisinin geçtiğini düşünüyorum.Hamile kalma riskim var mı sizce ? Bu iğneyi kullanıp reglisi kesilen var mı ? Sizin ne kadar sürede düzene girdi tekrar?
lolitam smyye_96 bende 1 senedir kullanıyorum adet olmadım bir kaç kere leke şeklinde geldi oda bir gün bile sürmedi 3 aydır sprial var bununlada kanamam kesilmedi 3 ayda toplasan 2 hafta temiz kaldım hep sorun iğneyi bıraktıysaniz 2 dozu yapmadıysanız koruyuculugu bitmiştir korunmalisiniz
butterflyy_ smyye_96 3 aylık iğne doktor önermiyor dediğiniz gibi yan etkisi var 1 aylık iğneyi denediniz mi ben de 8 ay ilaç bir ayda aylik iğne ile devam ediyorum
queen_bee Bu iğneyi 2bucuk sene kullandım ve hiç adet olmadım. En bilinen yan etkisi de bu zaten. Bıraktıktan 4, 5 ay sonra adet olmaya başladım
smyye_96 queen_bee ay bende yan etkisine bakmayı akıl etmedim sonradan gördüm çok kişi olmuyormuş 🙄 inşallah yakın sürede olurum bende ya
tultanhanim Normalde aylık iğne oluyordum, bir defa onu bulamadım ve bu 3 aylık olanı aldım. 31 mayısta olmuştum 1 kere oldum. Adet günüm gelince lekelenme oluyor sancım oluyor sinir yapıyor. Her ay test yapmaktan bıktım. Allah bildiği gibi yapsın bu iğneyi🥺
smyye_96 tultanhanim benimde kasıklarım ağırıyor gergin gergin geziyorum evin içinde. Kesinlikle birdaha yaptırmayı düşünmüyorum. Böyle yan etkisi olacağını bilseydim yaptırmazdim 😕 doktor randevum var sorucam ama büyük ihtimalle düzene girmesini bekle hormonların değişmiş falan diyecek
tultanhanim smyye_96 aile hekimim bana iğnenin koruyuculuğu bittikten sonra hormonlarımın düzelmesinin 6 ay süreceğini söylemişti. Prezervatif kullanıyoruz şuan. Off oda bi defa yırtıldı. Çok zor kadın olmak.
smyye_96 butterflyy_ aslında 2. Çocuğu istiyorum kafam karışık o konuda ama korunmaya devam edeceksem birde aylık iğneyi deneyeceğim. Sizde herhangi bir yan etkisi oldu mu onun ?