Birpasaninannesi Merhaba sevgili anneler, bebeğim şuan 4 buçuk aylık fakat nerdeyse doğduğundan beri geçmeyen bi hırıltısı var doktorlara götürdüm ama bir şey yok deniliyor böyle bir durum yaşayan var mı acaba
Papatya-eylul88 Birpasaninannesi benim bebegim 11 aylik hep öyle dogdugundan beri.bizimkinin doğuştan sag burun deligi dar malesef o yüzden bu şekilde.doğdugun an muane ediliyor ya o zaman söylediler hemen.sizin böyle bi sorununuz varmi?muamnede herhangi birşey dedilermi
mutlubirtaneanne Birpasaninannesi benim oğlumda da geçmeyen hırıltı var çok doktor değiştirdik kimse bilemedi burnunu yıkayın her gün dediler. Şuanki doktorumuz laringomalazi dedi. KBB doktoru da onayladı 1-1.5 yaşında kendiliğinden düzelecek dediler. Meğer çocuğun burnunda bir şey yokmuş
Birpasaninannesi Papatya-eylul88 hayır denilmedi ama yakın zamanda götürdüğümde burun delikleri küçük denildi sadece