Bizde 53 günlüğüz gaz sancılarından doğru düzgün ne uyuyabiliyor neden emebiliyor. Tam emecekken sancı geliyor bırakıyor, kıvranıyor bebiş..birde bizimki az ama sık kaka yapıyor, poposu çok kötü yara oldu gazdan olabilir mi 15 gündür bu şekilde
Gaz arttıkça mı oldu bilmiyorum