blackvwhite ben 3 6 ay almıştım. 7.aya kadar giydi minyon oğlum. Sonrasında yaz geldi kolları ve bacakları kısalmıştı bir tek. Şuan 14 aylık 9-12 arası giyiyor 12-18 aldım. Bir tık bol ama oluyor. Tüm kışı geçirir. Bebce lcw çekmiyor kurutmada
Çeker diye düşünerek almayın. Eğer bebeğiniz 4.5 aylıksa bence 6-12 Ay alın. Farklı modelde 9-12 ay vardır. Öyle de yapabilirsiniz. Gelişimde durma dönemi var 6.aydan sonra. Bu aradaa defactoyla kalite olarak bence yakınlar ve hepsiburada da indirim var. Bende ikisinin de var. Fark yok kalite olarak. Bir bakabilirsiniz.
Çok bol olunca ağzına geliyor fermuar yeri. Onuda göz önüne alın. Boğulur falan dönerken Allah korusun en korktuğum şey.