Azra00 miramiraa haftada bir kere kesiyorum el ayak makasli tırnak makası kullanıyorum bebek törpüsu ile de torpuluyorm
haticerva06 miramiraa makinalı tırnak törpüsüyle kesiyorum hiçbiyeride kesilmemiş oluyor keserken uyuyakalıyor 😂
aslananne27 miramiraa normal tırnak makası ile kesiyorum 😅😅😅ona ait bi tane aldım onunla kesiyorum doğduğundan beri hiç öyle törpü falanda yapmadım
duygu_aslanalp miramiraa tırnak makasıyla derine gidiyor diye korkuyordum ben pilli bebek törpüsü aldım çok memnunum