kubraslan06 çok doluyorsa onu da sağım yapıp yanına bırakabilirsiniz benim bebeğim de kalmıştı ben sağıp yanına bırakmıştım onlar çağırıyordu bebek uyandıkça, ben süt bırakınca direkt onu verip aramıyorlardı. Orda nasıl yapıyorlardır bilmiyorum ama bizde böyle olmuştu. Hastanelerde pompa oluyor hemşireden isteyebilirsiniz