Arkadaşlar bn ilk kızımda da Jenny willy bez kullandım bim in 5yil önce iyiydi şimdi 5aylik oğlum var ondada kullaniyodum maddi durumumuza göre ztn inceltmisler Bezi acaba paket mi hatalı yeni farkettim bezin içinde elime Pütür Pütür bsy geçti Bezi actim tuz gibi biseyler var vazgeçmeyi düşünüyorum Bezi bi anda güzeldi aslında kullanan var mı