Küçük bi kitaplığım var kontobilekten hafif 90 cm kadar boyu kızım 8 aylık yurutecle surekli orda kitap alır oynardı bu sefer tutup kendine cektı kafasına denk geldi şişti acile gittik kusma acık yara herhangı bişey yok olmasdı da şukur annem röntgen istedi ama ben istemedim doktorda sokmak istemedi bıseyı yok yınede sen bilirsin cok saglıklı bısey degıl dedı bende kabul etmedim kusması olursa takip et gel dedı tam 2 saat oldu sımdı uyuttum 2 saatte bir uyandır dedı ama kalkmaz oyle bı huyu yok süt içmek icın 2 3 saate bi zaten aglıyor içerken zaten uyuyor ılla kaldırmam lazım mı kızlar 😢cok korktum ya hemen kaldırım kitaplığı uzerinden baya da agladı suan şişlik baya inmiş