esrayusuf46 Malum kış geliyor eskisi kadar parka götüremeyeceğiz bebişleri 19 aylık oğlum için oyun odası fikirlerine ihtiyacım var
anneyimannea esrayusuf46 dolu marka kaydırak çok iyi oluyor çok seviyor oğlum salıncak almıştım onu da kapıya barfix mıdır nedir ondan takıp salıncağı bağlıyoruz tabi artık büyüdü onu çok seviyordu 2 yıl kullandık
Gly_87 esrayusuf46 onceliginz dolu marka veya pilsan marka bi kaydirak olsun..baska biseye ihtiyac kalmaz 😂😂 o kdr cok oyun oynaniliyorki onunla evde baya zaman geciryolar .kizim 3.5 yasinda hala odasinda ve hala oynar. Ikeanin yesil tuneli😍😍kullanmadgnz zaman silindr gbi katlaniyor ve acayip oyunlar oynadi onunla
sezer2022 esrayusuf46 kaydırak aldım yüzüne bakmadı, scoter aldım süremedi, yazı tahtasının tebeşirini yedi 🤣🤣 varsa yoksa sokağa çıkmak
uykumvaarr Benim kızım da 16 aylık ben de yeni yaptım, kaydırakla tahterevalli aldım oyuncak dolabını koydum bir de küçük ilk arabamlar oluyor ya onu koydum sevdiği kitapları koydum öyle oyalanabiliyor evde
esrayusuf46 sezer2022 bizimki de sürekli çıkmak istiyor yazın hep çıktı ama alerjik bünyesi zayıf bir bebek kış zor oluyor
Minigim2 esrayusuf46 kızımın salıncagı var hedıye geldı bazen bıner sallanır genellıkle bebeklerini sallıyor. odaya kaydırak alırsam daralırım ya bı suru oyuncagı var kaldırdıgımda cok var o yuzden kaydırak almam herlde ya 🤔
Gly_87 esrayusuf46 bizimki dolu buyuk su kaydiragi diye geciyor adi ve oyle aman aman yer kaplamiyor,kullanmadimi parcalari ayir kaldir kenara hic bsy olmaz..kurulimu vs cok cok basit zaten..ama aldinmi da iyiki aldim diyeceksn🥰🥰
Minigim2 esrayusuf46 yok canm 8 yasına kadar bınsın dıye buyuk bı salıncak yatma özelliği mama sandalyesı aparatı vs var baya hos
uykumvaarr esrayusuf46 benim bebeğim de ben başında olmazsa hiç oynamıyor mecbur onunla bir şeyler yapıyorum sürekli anca öyle oynuyor 😮💨
esrayusuf46 uykumvaarr benim bir bebeğim daha var 4 aylık ve çalışmaya başladım. Belki bu şekilde ikisini de oyalayabilirim diye düşünüyorum