Arkadaşlar merhaba kızım 3 hafta önce hastalanmıştı antibiyotik kullanmıştık ateşi sürekli çıkıyordu. Bugün yine ateşlendi bi anda hiç anlamadım çok üzgünüm neden böyle oldu daha yakın zamanda hastaydı. Dolven calpol dönüşümlü gidiyorum şu anda antibiyotik vermem gerekir mi şu an böyle bişey yaşayan annelerden fikir bekliyorum 😔