Kızlar merhaba ben nişanlandığımı üstüme gore özel bir yerde diktirmistim hatta istediğim danteli bulamadığımız için kayinvalidemle birlikte oturup işlemiştik şimdi durumum sıkışık olduğu için satmak istiyorum sadece 2 saat giydim ve hiç deforme olmadı çevrenizde ilgilenen varsa eğer satmak istiyorum aklınızda bulunsun