deryaren Bebegimben1 12 gün oldu dogum yapalı benim dokununca ayaga kalkınca falan çok ağrıyor sizinde öyle mi
Bebegimben1 deryaren ben 1 yıldır doğum yaptım ama bazen öyle bı ağrı giriyor ki karın agrisi gibi değil bildiğin Göbel deligi ağrısı
Bebegimben1 deryaren anlık oluyor sonra kendiliğinden geçiyor göbek düşmesi diye bir şey var kaynanam bakacak bı gün bakalim