Defne51 ya ben bir eğitimde görmüştüm c şeklinde memeyi tutup sıkıyordu ki tazyiği azaltsın.
Gerçekten süt olmaması kadar çok olması da dert Allah yardımcınız olsun pes etmeyin lütfen
Benim kızım 600 gram almıştı çok ağlamıştım sağlık ocağı günde 5 kez mama yedirin bu çocuk kilo almaz dedi ona da ayrı ağlamıştım yetemiyorum diye saçma sapan bir düşünceyle. Mama da yerse hiç üzülmeyin hepsi çok güzel büyüyorlar
Çok güvendiğim bir doktorum vardı onu aramıştım başlayayım mı mamaya 5 kez diye
Sakın başlama 500ün üstü bizim için yeterli dedi
Zamanla 700 sonra 1000 gr gördük
Sözün özü her şey olacağına varıyor
Hastanelerin de emzirme danışmanı var bir araştırın mutlaka
Sağıp yaşına uygun biberon başlığıyla çözebilirsiniz inşallah diye düşünüyorum