Hangi bezi kullanıyorsunuz
xssema bebem naturel
xssema molfix
xssema goon premium soft ve molfix pure and soft ya da klasik ikisi de güzel
denizalismom bende onu kullanıyordum bacakları yanık gibi oldu
xssema bizde bi sorun olmadı
Goon kullanıyorum