snssnm me yapılmaması ve nelerin iyi geleceğini yazacağım . Herhangi bir alerji yada rahatsızlık bir durumu yoksa , temelde bağırsağı sıkılaştırın hayvansal süt veriyor iseniz vermeyin onum yerine yaşına uygunsa tahin ayran yoğurt sert peynirler rendeleyip verin yani sütün fermente hallerini verin ( sert peynirler kalsiyum açısından çok yüksektir yumuşadıkça peynirin cinsi oyan düşer ) Hindistan cevizi yağı verin bit çay kaşığı haftada 2 kaka yumuşarsa kesin çünkü kabızlığı geçiren gaitayı yumuşatan bağırsağı onaran beyni besleyen bir yap çeşididir, ayçiçek yağından uzak durun asit oranı düşük soğuk sıkım zeytinyağı ve sade yağ kullanımına özen gösterin , mevsiminde gıdalar tüketin yeşiller ve pembe renkliler çok değerli , kahvaltıda bitir yumurta mutlaka olsun besin değerini daha da yükseltmek isterseniz kıymalı yumurta kahvaltıda muhteşemdir boy kg açısından destekler , denge tabakları hazırlayın ( instada hastalanmayan çocuk sayfasına bakın o hesap size çok yardımcı olacak ) reflü yok ise sarımsak kürü deneyin hastalanır gibi olduğunda minik bir sarımsağı minik minik doğrayıp üzerine bir tatlı kaşığı bal bir iki damla limon suyu bu karışımdan hasta olır gibi olursa arada berin hasta ise hergün bir çay kaşığı verin . Kuruyemişler çok değerli .ev yapımı fermente gıdalar yavaştan turşu elma sirkesi . Ve iliksuyu … tüm bunlardan düzenli faydalanırsanız öyle sürekli hasta olmayacak bağırsakları sıkılaşacak bağışıklık yükselecektir . Rafine şekeri paket gıdaları kesmenizi söylemiyorum bile onlar zaten yok . Bağırsak sıkıysa hasta kolay kolay olunmaz bağırsak gevşekşe elek gibi aralardan geçen tüm ağır metaller be diğer zarar maddeler vücuda yayılarak hasta eder maksat bağırsağı olabildiğince sıkılaştıracak gıdalar tüketmek onarmak yani … dediğim sayfaya mutlaka bakın