Bebeğim 10 günlük ağızdan gaz çok az çıkarıyor. Diğer gazımızı kaka yaparken çıkarıyor. Emzirirken hava yutuyor gibi geliyor ama emin olamıyorum uyku problemimiz vs de yok tecrübeli anneler ne düşünüyorsunuz yardıma ihtiyacım var içimin biraz ferahlaması için