mellisaa Haftaya istanbul dan Amasya’ya yaklaşık 8 saat sürecek bi yolculuğumuz olcak 3 aylık bebeyle kimisi olur dıyor kımısı olmaz oto koltuğa koyup götürelim diyorum sizce? Uzun yol yolculuğu yapmış tecrübeli anneler heeelllppp
yavrupandaannesi mellisaa oto koltuğu için pek uygun değil bence poşetinizle götürün daha küçük 3 aylık .. 6.ayımda ben oto koltuğa geçtim tamamen desteksiz oturduğunda yani ..
Eylul301023 mellisaa oto koltuğu uygun değil daha çok küçük biz 9. Aydan beri kullanıyoruz puset iyi sizin için
hilaz0237 mellisaa mellisaa 3 ayliksa pusetiniz varsa puset kullanın 12 saatlik yola gittim sıkıntı yaşamadim benim bebeğimde o zaman 4 aylıktı
yavrupandaannesi mellisaa siz bilirsiniz benim travel sistemdi hem puset hemde normal iki ayrı aparatı vardı o yüzden puset almadım dediğim gibi de bebeğim tamamen desteksiz oturmaya başladığında oto koltuğuna geçiş yaptık ..
Pourik Biz de 3 aylıkken çıkmıştık oto koltuktu ama çok derin geldi bana içine minder eklemiştim puset gibi olmuştu ama puset varsa çok daha rahat edersiniz zaten pusetlerin çoğunda emniyet kemeri geçirme yeri de oluyor biz 12 saat yol gitmiştik