kartal54 Bebeğim philips avent biberon ucuyla uyuyor hava çekmesin diye aşağısını çıkardım fakat bu seferde ağzından düşünce çılgına dönüyor .Ne yapmam lazım 7 tane emzik aldım yok durmuyor sadece o uçla duruyor .
aysekskkk kartal54 tamamen aynısını yaşadım biberon ağzında uyuyodu avent , sonra aventin shootie emziğini aldım onu tuttu sadece
yldrm12 kartal54 damaklı-damaksız olarak ayrılıyor emzikler, o şekilde aldınız mı? Kusura bakmayın soruyorum benimkide 2 aylıkken tuttu. Böyle ucu yuvarlak olan emziklerden aldık onu tuttu