neanladinyurdagull cemile161_ 37.5 dan itibaren calpol verebilirsiniz.Ôncesinde vermeyin çünkü bünye hasta olucaksada ateşle biraz cebelleşsen antikor üretsin.Sonrasında en ufak şeyde hemen hastalanır.Bunye biraz direnç kazansın
Dogacelik cemile161_ ateş demek mikropla savaşmak demek. Ateşi düşürmek demek sen şimdi savaşma biraz dinlen demek. 37de verenler aslında iyileşme sürecini uzatıyorlar farkında değiller ve iyilik yaptıklarını sanıyorlar. 38den önce vermiyorum ben. Genelde sadece gece veririm. Gündüz ateş olsa da keyifli oluyorlar çoğunlukla. Duşta oyun oynatma imkanı da oluyor.
Glcn2025 Doktor bize 38 olmadan bişey verme demişti ama işte insan 37-37,5 görünce dayanamayıp veriyor daha yükselmesin diye