Merhabalar bebeğim 10.ayına gircek ilk zamanlar sütüm geç geldi ve sütüm azalacak korkusına her şeyi fazla fazla yedim bi 7 kilo kadar aldım ve artık kendimi mutsuz hissediyorum vermek istiyorum ama yinede sütümün Azalmasından korkuyorum sizin ıyguladığınız özel birşey varmı acaba