seydusssduru Kızlar merhaba, akşam akşam canım sıkılmış belli ki😂 Bebeğinizin bir ismi olmasaydı ona nasıl seslenirdiniz örnek veriyorum benimki kesinlikle meme düşkünü -memeci- olurdu çok net 😂😂 Sizlerden yaratıcı şeyler bekliyorum biraz eğlenelim 🤓🐝
Duyulurum seydusssduru toplum içinde “memeci” diyemezdim ben 😅 copycat olabilirdi taklit yeteneği şimdiden çok iyi, 14 aylık ⚡
Nurklc seydusssduru ilk oğlum tombikliğinden sebeb hep şişkolak diye severim diğeri de aksine zayıf bi bebek bıcırık diye severim😂
oglumunannesiyim_- seydusssduru annesinin kuzusuuuu diye seviyorum ben yada tıpoşş diyoruz eşimle manası yok ama hoşumuza gidiyor
biroglanannesii1 seydusssduru Pipili olurdu bezi ne zaman acsam pipi pipi pipi diye başlıyor susmuyor 😂😂
Tatlican seydusssduru Zazıf diye kuru popo diyorum😂Ama isim olarak tatlican olsun isterdim çünkü kucukken hep oyle diyordum
eylulunannesiii38 seydusssduru çığırtkan olurdu kesinlikle 😂 dört buçuk aylık bebeğim sürekli çığlık atıyor sevinirken heyecanlanırken ağlarken uyanırken uyurken gecenin 3-4 ünde uyanıp yine çığlık çığlığayız 😂
seydusssduru eylulunannesiii38 Hahahhaha o da güzelmiş, severim ben onu😍 Kayseri’nin neresinden hemşehrim 🤓
LadyGaddar seydusssduru Ayyy birsürü lakabı var hangisini desem bilemedim 😁 Ama genelde evimin avizesi diyorum hahahahah çünkü saçları sarı yada güneşim diyorumm🩷🩷