Herkese merhaba bebeğim 4 buçuk aylık cuma kontrol vardı birşeyi yok şükür ama bugün ateşlendi bi iniyor bi çikiyor calpol verdim sürekli ağlıyor asla uyumuyor dizimde sallıyorum uyuyor bırakıyorum uyanıyor zaten çok salyamız var yakllaşık bi aydır uyku problemi vardı da bugün ateşe bindi anlamadım gitti aşıro yorgunum uykusuzum.. Siz nasıl anlatıyorsunuz bu dönemleri 🤦♀️