Gamszbaykus37 Kızlar bebeğim 6 aylık ama şu içmiyor yaa bi tane suluk aldım mamajo nun ama hic icmiyor siz ne ile veriyorsunuz? 6 aylık
etuerk Gamszbaykus37 ben o aylarda oyun gibi normal küçük kahve bardaklarıyla veriyordum hem zamanla bardaktan içmeye alışmıştı günlük ihtiyacı içinde biberona koyuyordum 8. Aydada pipetli suluğa alıştırdım
Tesla123 Gamszbaykus37 6 aylıktan beri munckhin pipetli sulukla içiyor. Ucunu ıslatıp eline verip keşfetmesini sağladım, kendi içmeye başladı. Ondan önce de hayat suyun delikli kapaklarıyla içmeye bayılıyordu 😃
etuerk atlas1655 önce normal poşetle ucunu suya sokup diğer ucunu parmağımla kapattım öyle yapınca içinde su kalıyor o şekilde ağzına verdim parmağımı çektim ordan su geldiğini anlasın diye bazen çekmedim kendi çekti çok üstüne düşmedim 1 haftada öğrendi
Burcinblgl kayipbaliknemo teşekkür ederim bizde 3 aylığız kaynanam doğduğu günden beri tuttutmuş su su diye 😂😂 bende öyle başlamayı düşünüyorum
gamzefnan Gamszbaykus37 muckhin soluğu öneririm 5 aylıkken içmeyi öğrendi 2 yaşında suluğumuz taş gibi asla koku yapmiyor