53Sareninannesi Kızım 15 aylık ve sürekli yaramazlık peşinde durmuyor ağlıyor ordan oraya her yerde ne yapacağım düzelecek diyenler var mı😂😂
Tunaveannesi16 53Sareninannesi bizde 15 aylığız poposunun üstüne gram oturmuyor evin içinde koşturup duruyor valla umarım geçer 😂 benim enerjim kalmadı peşinden koşmaya bir insan hiç mi oturmaz yok hiç oturmuyor her yerde resmen 😂
Asumanttt 53Sareninannesi ayy benimde kızım bugün tam 15 aylık o kadar hareketli ki 3-4 gündür yatakta zıplamayı öğrendi kendi kendine dün akşam zıplarken yere fırladı alnı şişti çok ağladı yanındaydım da tutamadım aşırı aşırı hareketliiiiii😵💫
laydaakocc Ayyy aynı benim oğlumda öyle. 14 ayı bitecek ama u hareketliliği sıkıntı mı yoksa normali mi bu anlayamıyorum. Bir saniye oturmaz mi bir çocuk. Nerde yaramazlık, tehlikeli bişey orda oğlum. Allah sabır versin bize😂