dilara_0 benim oğlumun alerji durumu var. Şu an 9 aylık, 4-5 aylıkken öğrenmiştik. Kaşıntı ve kızarıklık oluşmuştu ondan ötürü doktorumuz alerji teşhisi koydu. Bir kere unutup alerjisi olduğu besini tüketmiştim, sinek ısırığına benzer küçük küçük benek tarzında noktalar oluşmuştu. Emin olmanız açısından alerji doktoruna gidebilirsiniz. Allah şifa versin, inşallah kısa zamanda geçer🌹