Kızım kardeşini almış kucağına oturur pozisyondaydı beni görünce bıraktı oğlumu kafası kut diye yere vurdu yerdede oyun halısı vardı oraya denk geldi kafası kısa Bi mesafeden vurdu ama endişelendim az bişey ağladı normal ağlaması gibi değişik falanda ağlamadı sustu sonra ama koruyorum herhangi bişy olmuşumdur doktora götürmem gerekir mi sizce neleri takip etmem gerekiyo