gamzeeserhatt Arkadaşlar doğum sonrası kalan göbekleriniz duruyor mu? Eritebilen var ise nasıl eritti bizede fikir olarak bilgi verebilir mi? Not: normal doğum yaptım ama göbeğim hala var gitmedi
anneann gamzeeserhatt normal doğum yaptım dogumdan birkaç gün sonra eski kiloma döndüm ama o göbek hâlâ var nasıl gider bilmiyorum koca bir yağ torbası
aslanannesiiii06 gamzeeserhatt kızlar o bende de vardı sıkı sıkı karın korseleri kullanabilirsin toparlayıcı karın bölgesi korseli tayt giyebilirsiniz
nurrr19 aslanannesiiii06 4 ay oldu doğum yapalı kullansam işe yarar mı ya sporda yapmaya çalışıyorum şeker ve ekmeğide kestim
aslanannesiiii06 nurrr19 yarar bence ben 3. Ayımda başlamıştım giymeme sezaryen olduğum için dikişlerime zarar gelicek diye hep korktum